Ja viena no Tavām aizrautībām ir veidot rakstiskus tekstus, kas pārliecina cilvēkus rīkoties - vai tas ir pirkums, pieteikums vai vienkārši klikšķis, tad šī pozīcija, iespējams, ir domāta Tev.
Būt par "Direct Response" copywriteri, nav viegli.
Tavi izveidotie reklāmteksti tiek palaisti plašajā pasaulē, kur tiem jāpiesaista uzmanība un jārada vēlme rīkoties. Tie ļoti ātri saņem savu patieso tirgus vērtējumu, un bieži vien tas ir negatīvs, un darbs straujiem soļiem jāsāk no sākuma, veidojot nākamās versijas.
Būt par "Direct Response" copywriteri ir līdzīgi kā būt par "zeltraci", Tev ir jābūt prasmei, lai zinātu kur meklēt, kā rakt, un skaidram sijāšanas procesam.
Tajā pašā laikā, Tev ir jābūt "ņuham", "sajūtai" jeb intuīcijai, kas Tev norāda pareizo virzienu. Daudzas no idejām un mēģinājumiem nekur nenoved, bet brīžos, kad lietas "aiziet", kad Tu trāpi biezā zelta "vēnā", par to nav labākas sajūtas.
Ja Tu gribi pārbaudīt savas reklāmtekstu vedošanas prasmes, strādājot uzņēmumā, kur notiek regulāri A/B testi, dzenoties pēc labākajiem baneru statiem, lielākajiem landing page optin rates, un zemāko cenu par pieteikumu.
Ja Tu vari raitā tempā ražot reklāmtekstus, ģenerēt jaunus leņķus un idjeas, un brīdī, kad tirgus saplosa Tavas idejas gabalos, Tev nevis sāp sirds, bet Tu jūties iedvesmas pilns meklēt problēmu pareizi formulējumu savām idejām.
Tad šī pozīcija ir domāta Tev.